„Megbolondult ez a Gyurcsány!?”

 

Ki látott már ilyet?  Megbolondult ez a Gyurcsány?

 

A teljes ellenzék a kezében és a zsebében van. Szeretett kormányunk, sohasem alvó, éber Rogán Propaganda Miniszter Antallal az élen elmagyarázta nekünk, hogy itt Gyurcsány mozgatja a szálakat. Mindenki báb. Erre most tessék, mi történik!  Megmondtuk; STOP Karácsony, STOP Gyurcsány! Erre Karácsony gondol egyet és kiszáll, na de semmi baj, azért ment tovább a csihi –puhi, piff – puff…

De, hogy én ilyet még életemben nem láttam, hogy valaki a saját feleségét befuttathatná, - hiszen Feri mozgatja a szálakat, (mint tudjuk) - és helyette, egy vadidegen, alapvetően jobbos, katolikus, vidéki suttyót válasszon?!

Nem értem, egyszerűen nem értem!!!

Vagy a legcsalafintább, lárifári ember ez a Gyurcsány, vagy teljesen megbolondult.

Gyurcsány Ferenc: Világszégyen! Lakosságarányosan Magyarországon hunytak el  a legtöbben koronavírusban!

 

KEDVES FIDESZ PROPAGANDA EGYSÉG, HIGGYÉTEK EL AZ EMBEREK SEM ÉRTIK. KLASSZIKUSOKAT IDÉZVE; „HA DÖGLÖTT LOVON ÜLSZ, SZÁLLJ LE RÓLA!”

Állítsátok le ezt a primitív, szerencsétlen Gyurcsányozós kampányt, mert már most unjuk, vér ciki, és üzenem Tóninak, hogy már hetek óta többet árt, mint használ!    

 (Amikor írom ezt a cikket, Márk –Zay magabiztosan vezet, amint az várható volt, és írtam is róla előzetesen. Meggyőződésem, hogy a végső összesítésnél is győzni fog, és azok az elemzők és megmondó emberek, akik előzetesen nem mertek tippelni az előválasztás végkimenetelével kapcsolatban, majd elmagyarázzák nekünk, hogy miért is ő győzött. Nos azért, mert egyszerűen ő volt a jobb jelölt, és a választók, minden előzetes híreszteléssel szemben nem hülyék. Pontosan felmérték, hogy a két jelölt közül kivel van esély érdemben szembeszállni az Orbán rendszerrel.)  

Mondom Tóni; A VÁLASZTÓK NEM HÜLYÉK!

 

Én csak ezt a szerencsétlen Gyurcsányt nem értem továbbra sem. A saját felesége helyett MZP-t választani…

https://www.facebook.com/Rokaffy-Farkas-100597455351741